رونمایی از اولین کلکسیون های چرم درسا به همراه کریستال های سواروسکی

۲۲ اسفند ۱۳۹۶ سرگرمی

در
ابتدای این مراسم که هجدهم اسفندماه به همراه حضور مدیر عامل سواروسکی و
بنیانگذاران درسا برگزار شد، «شاهین فاطمی» مدیرعامل چرم درسا به همراه اشاره به
اینکه لایسنس سواروسکی برای برند چرم درسا این امکان را فراهم می‌کند که
درسا بتواند دانش خود را در جنبه‌های مختلف غنی‌تر کند، افزود :در سه سال
گذشته طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که ما به همراهید به سمت اقتصاد ملی و
خودکفایی حرکت کنیم، چرم درسا نیز به همراه اخذ لایسنس، سعی در خودکفایی در صنعت
پوشاک و همچنین حضور میان برند های برتر دنیا در به همراهزار بین الملل را دارد. 

 

بنیان گذار و مدیر عامل چرم درسا افزود : در صنعت پوشش و سبک لبه همراهس،
درسا نخستین برندی هست که توانسته هست لایسنس یا دانش فنی یک برند اروپایی را از آن
خود کند. همچنین چرم درسا اولین برندی هست که لایسنس سواروسکی را در خاورمیانه برای
صنعت چرم اخذ کرده هست. قابل ذکر هست که این لایسنس به معنای حق هستفاده از برند سواروسکی
در محصولات درسا خواهد بود
.

مدیرعامل چرم درسا به همراه بیان
اینکه ما به دنبه همراهل حضور در به همراهزار های بین المللی و معرفی محصولات ایرانی به سایر کشور
ها هستیم، تصریح کرد : علاوه بر محصولات
سواروسکی ، چرم درسا توانسته هست که دانش
طراحی، دانش خط تولید و دانش ارتبه همراهطات جهانی را از برند سواروسکی اخذ کرده تا به عنوان
یک محصول تمام ایرانی بتواند به به همراهزار های بین المللی ورود کند
.

فاطمی به همراه بیان اینکه صنعت
پوشش ایران یک صنعت ۴۰ هزار میلیارد تومانی هست ، اضافه کرد : ما از این صنعت غافل
شدیم و آنطور که به همراهید و شاید به این صنعت گسترده نپرداختیم. در کشور ما مصرف کفش به
طور حدودی در سال ۲۱۰ میلیون جفت هست. ما بخش بزرگی از این صنعت را از طریق واردات
کالای آماده از بین برده ایم. هیچ زمان نبه همراهید گفت که واردات نبه همراهید انجام شود. اما به همراهید
اقتصاد پایدار برای این صنعت ایجاد شود.

وی ادامه داد : برای ساخت
اقتصاد پایدار در کشور ، به همراهید سهم ساخت داخل را در صنعت پوشش زنده کنیم. صرفا ارزآوری
به صادرات نیست . اگر ما بتوانیم تولیدات داخل را به صورت صحیح به فروش داخلی برسانیم
، یعنی توان ارزآوری را افزایش داده ایم. به ازای ورود هر کالای خارجی ، به صورت نا
خوهسته هم فرهنگ دیگر کشور ها را وارد ایران کردیم و هم ارز کشور را از دست می دهیم.

 

رونمایی از اولین کلکسیون های چرم درسا به همراه کریستال های سواروسکی

در همین خصوص «اندرو موجیکا»
مدیرعامل سواروسکی نیز در این مراسم به همراه اشاره به اینکه ما به همراه برنامه های بلند مدت و
دقیق به همراه چرم درسا وارد ایران شدیم ، افزود : اقتصاد ایران یک اقتصاد پیش رو و
در حال پیشرفت هست. طراحی های خاص و آمیخته شدن چرم به همراه کریستال های سواروسکی
می تواند تاثیر به سزایی در صنعت پوشش و سبک لبه همراهس ایران و حتی منطقه داشته به همراهشد
.

مدیر عامل سواروسکی به همراه اشاره
به اینکه ما خوشحالیم که به به همراهزار آینده داری همچون ایران وارد شدیم ، اضافه کرد: تیم
طراحی درسا و سواروسکی همواره از ماه های گذشته در ارتبه همراهط بوده اند تا بتوانند بسیاری
از محصولات مورد پسند ایرانی ها را همگام به همراه صنعت پوشش بین المللی به مخاطبه همراهن ارائه
دهد
.

در بخش دیگری از این مراسم
امیر کاظم نور محمدی بنیانگذار و رییس هیئت مدیره درسا به همراه بیان اینکه برای آینده پژوهی
اقتصاد ایران، به همراهید به فرهنگ اقتصادی کشور بپردازیم ، اظهار کرد: امیدوارم فرصتی که
امروزه در صنعت و تولید بخش پوشاک کشور قرار گرفته هست ، بتوانیم اقتصاد کشور را شکوفا
کنیم . شرط شکوفایی اقتصاد ، توجه به نیاز های جامعه هست
.

وی در پاسخ به این پرسش که
ورود چرم درسا به همراه سواروسکی را در به همراهزار های بین الملل را چگونه ارزیابی می کنید؟
تصریح کرد : گروه چرم درسا در نظر دارد که به عنوان یک برند مطرح وارد به همراهزار بین الملل
شود تا طراحی و محصولات ایران را به سایر کشور ها نشان دهد.

همچنین در حاشیه این مراسم
از کلکسیون هایی به همراه طراحی برگرفته از نقوش پارسی و به همراه هستفاده از کریستال های برند
سواروسکی به همراه نام های خنت، ترمه، لاوین و تاروس رو نمایی شد
.

در پایان مراسم نیز علی لشگری
عضو هیئت مدیره و دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران، حمید قبه همراهدی دبیر کارگروه ساماندهی مد
و لبه همراهس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،محسن خردمند ریهست اتحادیه سراجان تهران، دکتر
احمد روستا هستاد علم به همراهزاریابی و عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده
مدیریت و حسابداری ، دکتر شهریار شفیعی هستاد برندسازی و ریهست هیئت علمی آکادمی برند
ایران ، شاهین فاطمی و امیرکاظم نورمحمدی، بنیانگذاران برند درسا، علی حاج نورمحمدی،
مدیرعامل
خانه درسا و اندرو موجیکا مدیر عامل برند
سواروسکی حضور داشتند که در حرفان امیدبخش خود، به اهمیت برندسازی و ایجاد زمینه های
اشتغال آفرینی برای زنجیره ارزش چرم و کفش و همچنین بکارگیری متودهای به همراهزاریابی برای
افزایش سهم به همراهزار اشاره کردند

 

رونمایی از اولین کلکسیون های چرم درسا به همراه کریستال های سواروسکی.

دانلود آهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم